Spokojený zákazník je snem každého obchodníka. Ne vždy se ale zadaří a když už ano, ne každý si najde čas na ohodnocení zakoupeného produktu, natož celého procesu. Jenže český zákazník hodnocení sleduje pod naprostým drobnohledem a každá negativní reakce ho hned odradí. Naopak žádná reakce je ještě podezřelejší a vzbuzuje nedůvěru. Proto se e-shopy snaží co to jde aby vytoužený feedback získaly za každou cenu právě proto, že další objednávka na něm z velké části stojí.
Jednomu z e-shopů se však podařilo získat pečeť od Heureka.cz, a to hned v rekordním čase. Rok od spuštění internetové obchodu s LED osvětlením se společnost LEDVANCE.cz dostala do pětihvězdičkové skupiny se 100 % spokojeností zákazníka. Nejvíce si podle srovnávače lidé pochvalují rychlost doručení, komunikaci a kvalitu a cenu zboží.
Na nakupování online si Češi zvykli poněkud rychle a velká většina z nich i nakupování přes internet upřednostňuje. Kde často u e-shopů nastane problém jsou reklamace. Zdlouhavé tahanice, nepřesné instrukce jak zboží vrátit a samozřejmě neochota zaměstnanců obchodů reklamace vyřizovat. Nemluvě o tom, že balení a štítkování zboží pro odeslání poštou je přeci jen méně pohodlné, než přijít do obchodu a zboží jednoduše odevzdat. I v tomto případě se LEDVANCE.cz podařilo dostat se mezi jedničky. Podle Retino.cz až 95 % zákazníků bylo spokojeno s vyřizováním reklamace a není tedy třeba se bát se do reklamací v tomto e-shopu pouštět.
LEDVANCE.cz avšak není pouze o reklamacích a zákaznickém servisu, je hlavně o moderním, designovém a chytrém LED osvětlení. Načerpejte inspiraci pro každou místnost ve vašem bytě, vyzkoušejte chytré a hravé osvětlení SMART+, které vám usnadní každodenní život, a nebo vyberte chytrý a originální dárek pro své blízké, který rozhodně mile překvapí.
komerční sdělení