Místo výkonu práce: Na Rovince 879, Ostrava - Hrabová
1. kontakt e-mailem, telefonicky v PO-PÁ 8-16 h.
Co Vás čeká:
- Kontrola správnosti rozúčtování přímých nákladů za jednotlivé úseky
- Pravidelné zpracování podkladů pro reporting
- Měsíční vyhodnocení výsledků jednotlivých poboček
- Kontrola dodavatelských faktur
- Příprava podkladů k fakturacím
- Příprava ročního plánu a budgetu
- Komunikace v rámci oddělení controllingu a úzká spolupráce s finanční účtárnou
- Práce v interním informačním systému, v excelu a účetním systému POHODA na denní bázi
Naše očekávání od kandidáta:
- VŠ vzdělání ekonomického směru
- Dobré znalosti ve finanční oblasti
- Velmi dobré analytické schopnosti
- Praxi na obdobné pozici vítáme, bereme v potaz i stáže v rámci studia
- Uživatelskou znalost MS Office (Excel, Powerpoint, Word, Outlook)
- Samostatnost, spolehlivost, preciznost
- Schopnost vyjednávat
- Časová a geografická flexibilitu
- ŘP skupiny B
Nabízíme:
- Příležitost stát se součástí finančního oddělení v rostoucí společnosti
- Dlouhodobou spolupráci na HPP
- Pravidelnou pracovní dobu PO-PÁ 8-16 (časová flexibilita podmínkou)
- Příjemné pracovní prostředí v moderní kancelářské budově
- Notebook, telefon
- Vhodné i pro absolventy ekonomických fakult
- Místo pracoviště: Ostrava
- Nástup možný ihned
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Pošlete nám prosím svůj životopis na: eva.huberova@manuvia.com
Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů, berte to prosím tak, že byla dána přednost jiným kandidátům, kteří lépe splňují vstupní kritéria. Děkujeme za pochopení.